menuordersearch
adhdm.com

نفوذ به عمق طرف مقابل ,

۱۴۰۱/۱/۳۱ چهارشنبه
(0)
(0)
نفوذ به عمق طرف مقابل
نفوذ به عمق طرف مقابل

اگر می‌خواهید به عمق طرف مقابل نفوذ کنید. این روش را یاد بگیرید. اگر نمی‌توانید رابطه حسنه برقرار کنید؟ اگر می‌خواهید بدانید در ذهن طرف مقابلتان چی می‌گذرد و اگر می‌خواهید طرف مقابل را بهتر و بیشتر درک کنید، فراگیری این روش را پیشنهاد می‌شود..

روشی که به صورت علمی و عملی تهیه و تنظیم شده است. این روش برای ایجاد و دوام رابطه بسیار اثر گذار است. این محصول در 6 صفحه به صورت ساده و عملی و در قالب پی دی اف یا کاغذی تهیه شده است.

 

 

 

 

مراحل خیلی ساده ی خرید این محصول:

برای رفاه بیشتر هموطنان، ما می‌توانیم این پکیج را با شرایط زیر در هر کجای کشور ایران تهیه کنیم.

1.مبلغ (قیمت پی دی اف 150 هزار تومان و قیمت کاغذی آن که با پست ارسال می‌شود 200 هزار تومان)بابت هزینه پست و سایر هزینه ها، به شماره کارت 6063731079305265 به نام علی قوام واریز نمایید.

2. سپس (عکس یا شماره پیگیری وآدرس کامل و شماره تلفن خود را به شماره 09215003191 ازطریق واتس آپ، تلگرام یا پیامک بفرستید و حتی تماس تلفنی با همین شماره 09215003191 از ساعت 8 صبح کلیه روزها تا ساعت 10شب می‌توانید شماره فیش واریزی را اعلام کنید.

به محض دریافت شماره پیگیری فیش واریزی یا عکس فیش واریزی، محصول طبق سفارش شما یعنی اگر پی دی اف را بخواهید از طریق واتس آپ یا تلگرام ارسال می‌شود و اگر به صورت پستی بخواهید که به آدرس شما ارسال می‌شود.لطفا آدرس خود را هم دقیق ارسال کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اصفهان
whatsup