menuordersearch
adhdm.com

انتخاب رشته کنکور ,

۱۴۰۰/۵/۱۱ دوشنبه
(0)
(0)
انتخاب رشته کنکور
انتخاب رشته کنکور

انتخاب رشته کنکور
با بالاترین درصد اطمینان
تیم انتخاب رشته ما، با بالاترین درصد اطمینان، شامل مدرسین دانشگاههای اصفهان و مشاوران ارشد و مجرب؛ آماده و آمده است، که زحمات شما به ثمر بنشیند. تجارب سال های قبل نشان می‌دهد، بعضی از افراد با آن که مسحق قبولی بوده اند ولی بر اثر اشتباه در انتخاب رشته نتوانستند به دانشگاه مورد نظر راه یابند.

برای کسانی که خیلی حساس هستند و نمی‌خواهند که با یک غفلت، زحمات، به هدر برود و دست آخر پشیمان شوند، تیم ما گزینه ی خیلی خوبی است.

نکات لازم جهت انتخاب رشته در تیم ما:
1.انتخاب رشته به صورت انفرادی با رعایت پروتکل به صورت حضوری یا غیر حضوری بستگی به وضعیت کرونا انجام می‌شود، داوطلب در جریان تمام جزئیات قرار می‌گیرد.
همکاران من، قبل از واریز هر گونه هزینه ای بالاترین درصد قبولی فرد را با توجه به تحلیل همه جانبه ی کارنامه، منطقه، سهمیه،معدل ظرفیت پذیرش، علاقمندی ها، دانشگاهای خاص، فرهنگیان و غیره حدس می‌زنند و به مراجع اعلام می‌کنند؛ سپس اگر فرد بخواهد با نهایت دقت، مهارت، آگاهی، مسلط بر تمام جزئیات کنکور و دانش روز انتخاب رشته می‌کنند.
2. جهت انتخاب رشته در صورت تمایل فرد مشاوره تخصصی و سنخیت رشته تحصیلی با شخصیت، استعداد و علاقه ی با تست های استاندارد جهانی انجام می‌شود.
3.انتخاب رشته بصورت دستی و حضوری انجام می‌شود. البته در زمانی که وضعیت کشور یا- منطقه به لحاظ مشکلات مانند بیماری های مسری... عادی باشد)
4. معرفی رشته ها، شهر و دانشگاه به مراجع قبل از ثبت نهایی جهت تایید مراجع
5.آزمون تحلیل شخصیت و تناسب رشته با روحیه فرد در صورت تمایل انجام می‌شود.
6.هزینه دریافت شده شامل انتخاب رشته دانشگاه سراسری، آزاد است.
7.انتخاب رشته بالاترین درصد اطمینان قبولی در بهترین تراز را دارد ( احتمالات در جلسات حضوری یا غیر حضوری به داوطلب گفته می‌شود)
8.نظر والدین و شخص در مورد محدودیت ها و علایق، کاملا در انتخاب رشته لحاظ می‌شود (رشته ها ویژه رفتن به شهرستان یادآوری می‌شود.)
9.انتخاب رشته به صورت غیر حضوری، دقیقا با همان کیفیت حضوری برای عزیزان شهرستانی نیز انجام می‌شود.
هزینه سرمایه گذاری از زحمت خودتان برای انتخاب رشته بستگی به خدماتی ذکر شده دارد.
جهت اطلاع از ظرفیت ثبت نام انتخاب رشته، قبل از مراجعه حتما از طریق شبکه های اجتماعی پیام دهید، یا تماس بکیرید
به دلیل اینکه انتخاب رشته بصورت دستی انجام میشه و متخصصان باید وقت زیادی صرف انتخاب رشته کنند؛ ظرفیت ثبت نام انتخاب رشته به شدت محدود است. البته از نرم افزارهای آزمایشی جهت اطمینان بیشتر نیز به صورت آزمایشی استفاده می‌شود.

10. آخرین پیشنهاد نگارنده این است، که عزیزانی که متخصص مشاوره یا برنامه ریزی نیستند، دست نگه دارند و کار را به کاردان بسپارند. زیرا داوطلبان کنکور، بسیار بسیار زحمت کشیدند، بی خوابی کشیدند، وقت گذاشتند، مشکلات محیطی و احتمالاً خانوادگی را تحمل کردند، از خیلی لذت ها گذشتند تا از سد کنکور بگذرند و همچنین از استرس نیز در امان نبوده اند، آنها را در صورت مراجع به متخصصان حرفه ای، تاکید می‌کنم متخصصان حرفه ای، راهنمایی کنید. البته هزینه های احتمالی می‌تواند، سرمایه گذاری برای داوطلب باشد. در نظر داشته باشید که برای درست کردن یک املت، یک تخم مرغی هم شکسته می‌شود.
👇ثبت نام 👇
شماره تلفن همراه، جهت پیامک، و پیام از طریق شبکه های اجتماعی یا تماس
09215003191
توجه
عزیزانی که خودشان انتخاب رشته را انجام دادند، یا اینکه پیش سایر همکاران انتخاب رشته را انجام دادند،
نیز می‌توانند یک جلسه، برای بررسی، و رفع اشکال و بررسی مجدد انتخاب رشته توسط
تیم ماداشته باشند،هزینه این نوع از مشاوره و با سایرین فرق می‌کند.

لازم به ذکر است که دکتر قوام، فقط تست یا مصاحبه ی سنخیت تیپ شخصیتی، استعداد و علاقه را با رشته ی پیشنهاد شده، در صورت تمایل مراجع انجام می‌دهد و سایر همکاران بسیار ماهر انتخاب رشته را انجام می‌دهند.


سخنی خیلی مهمی دارم، با دانش آموزان عزیزی که، به دلایل متعدد ،رتبه ی مورد نظرشان در کارنامه نیامده است:

دانش آموزی که دیپلم را با امتحانات نهایی با موفقیت پشت سر گذاشته است، لایق رتبه ی شایسته است. مثل گلی است که به دلایل متعدد یا متفاوت، در فصلی شکوفه نداد. این جاست که گل را عوض نمی‌کنند، بلکه شرایط رشدش را فراهم می‌کنند. اگر در پی استعدادت هستی، هدفت را تغییر نده، بلکه مسیری که به مسدود شدنت انجامیده، تغییر بده یا اصلاح کن و تلاشت را بیشتر کن. علاوه بر آن همه ی مسیرهای خوشبختی به دانشگاه ختم نمی‌شود. کافی است، کمی تامل کنید، افراد دور و برتان را ببینید که به قله های معرفت، ثروت و شهرت هم رسیدند و خیلی هاشون تحصیلات دانشگاهی نداشتند. بهتر بود، استعدادت را، اگر علاقمند به تحصیلات دانشگاه خاصی بودی، آنجا می‌گذراندی و حالا که آن راه در این زمان نشده به ..... به چی......

برای یک مسئله راههای متفاوت و متعددی وجود دارد، دانشگاه یکی از آن راه ها بود نه همه ی راه ها.

گاهی بهتره تلاش را بیشتر کرد و از ابزارهای بیشتری استفاده کرد.

گاهی نیاز به اصلاحات هست و حرفه ای تر دست به کار شد.

گاهی در جای دیگری باید آموخت

گاهی بدون تحصیلات آکادامیک حرفه را می‌توان آموخت

به اندازه ی وسعت آسمان راه و روش وجود دارد که رشد و حرفه ی خودت کمک کنی و اگر محدودیت احساس می‌کنی، از فکرت کمک بگیر.

که آن می‌تواند فلک را سقف بشکافد و طرحی نو در اندازد

 

  بله ؛ سخنی با عزیزانی که رتبه مورد نظر در کارنامه به دلایل متعدد کسب نشده است
بله ؛ سخنی با عزیزانی که رتبه مورد نظر در کارنامه به دلایل متعدد کسب نشده است
اصفهان
whatsup